Menu
Nákupní košík

Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta

Ve druhém pokračování publikace doplňujeme téma vzdělávání dvouletých dětí o další aspekty. Zaměřili jsme se například na podmínky vzděláván A tvorbu ŠVP.

Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
BESTSELLER WEBINÁŘ
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta
Dvouleté děti v předškolním vzdělávání II - od jara do léta

Ve druhém pokračování publikace doplňujeme téma vzdělávání dvouletých dětí o další aspekty. Zaměřili jsme se například na podmínky vzděláván A tvorbu ŠVP.

WEBINÁR
399 Kč
Cena bez DPH: 363 Kč
Webinár

Ve druhém pokračování publikace Dvouleté děti v předškolním vzdělávání s podtitulem Od jara do léta doplňujeme téma vzdělávání dvouletých dětí o další aspekty. Zaměřili jsme se například na podmínky vzdělávání, tvorbu školního vzdělávacího programu a další pedagogická východiska (specifika věkové homogenní a heterogenní skupiny, pedagogickou diagnostiku a další). Samostatnou kapitolu jsme věnovali platným právním předpisům. V metodické části jsou uvedeny další pojmy v akronymech i ukázky z praxe.

Díky velkému množství příkladů a praktických ukázek metodika poskytuje nabídku, jak nejen pečovat o dvouleté děti v MŠ, respektovat jejich individuální potřeby a zájmy, ale především jak si s nimi efektivně hrát tak, aby se nenásilným způsobem rozvíjely.

Publikaci pro Vás napsaly: 

  • PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D.

Pracovala jako odborná asistentka na katedře primární pedagogiky PedF UK. Odborně se zaměřovala na téma raného dětství, výchovy předškolního dítěte v rodině, problematiku návaznosti preprimárního a primárního vzdělávání. Pracovala také jako učitelka MŠ a je vedoucí pedagogických praxí studentů bakalářského studia Učitelství pro mateřské školy.

  • Mgr. Hana Splavcová

Pracovala jako dětská sestra v jeslích, později jako vedoucí jeslí. Vystudovala pedagogiku předškolního věku se specializací na studium raného dětství. V současné době pracuje jako odborný garant předškolního vzdělávání v NÚV a zároveň působí jako lektorka dalšího vzdělávání pro učitelky mateřských škol v NIDV




Parametry
Editoři/Autoři PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D., Mgr. Hana Splavcová
Formát A5
Počet stran 170

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý