Menu
Nákupní košík

Třídní učitel jako kouč

Publikace Třídní učitel jako kouč rozvíjí dovednosti třídního učitele v oblasti budování třídního kolektivu, věnuje se využití koučinku pro vedení žáků, nastavení spolupráce asistenta pedagoga ve třídě.

Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč
Třídní učitel jako kouč

Publikace Třídní učitel jako kouč rozvíjí dovednosti třídního učitele v oblasti budování třídního kolektivu, věnuje se využití koučinku pro vedení žáků, nastavení spolupráce asistenta pedagoga ve třídě.

399 Kč
Cena bez DPH: 399 Kč

Publikace s názvem Třídní učitel jako kouč rozvíjí dovednosti třídního učitele v oblasti budování třídního kolektivu, věnuje se využití koučinku pro vedení žáků, nastavení spolupráce asistenta pedagoga ve třídě a seznamuje ho s legislativou určenou právě k práci třídního učitele.

Publikace přistupující k třídnímu učiteli jako ke kouči přináší stati, jejichž cílem je budování kolektivu a dosažení jeho rozvoje. V legislativně zaměřených statích se autoři zaměřili na vedení dokumentace související s vedením třídy a na pravidla bezpečnosti při pobytu ve škole i v jejím okolí, stejně jako na nutné kroky v případě porušení bezpečnosti. Aktuální problematice asistenta a jeho roli při výuce je věnována část publikace pojednávající o kvalifikaci, náplni práce, ale i pracovních podmínkách asistentů pedagoga, doplněná příklady z praxe. V tematickém celku zaměřeném na budování třídního kolektivu se autoři zaměřili na vlastní komunikaci ve třídě, poskytují praktické rady, jak třídní učitel může dovést žáka k samostatnosti, zodpovědnosti a tvořivosti pomocí svých koučských dovedností a také jak ve třídách vytvořit takové prostředí, které dokáže podporovat týmového ducha a spolupráci mezi dětmi.


Parametry
Editoři/Autoři Bc. Jiří Bréda, Mgr. Robert Čapek, PhD., JUDr. Eva Dandová, PhDr. Jitka Kendíková
Formát A4
Počet stran 100

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý
Antispam