Publikace ÁDÉHÁDĚ - Jak na emoce dětí s ADHD netradičním způsobem představuje problematiku ADHD a soustředí se zejména na porozumění světu dětí s touto poruchou, které je základem úspěšné práce s hyperaktivními a impulzivními jedinci. Zdůrazňuje důležitost práce s emocemi dětí i jejic..
Publikace ADHD krok za krokem přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává prakt..
Publikace Diagnostika v kariérovém poradenství přináší ucelený a praktický vhled do metod kariérového poradenství. Pomáhá zorientovat se v oblasti posudkové problematiky, shrnuje jednotlivé přístupy, představuje metody kariérní diagnostiky, jako je například RAISEC, včetně konkrétních tipů na využit..
Publikace Kurz skupinového kariérového poradenství reaguje na potřebu změny, která se děje v rámci kariérového poradenství a vzdělávání. Dynamika celé společnosti, proměnlivost trhu práce a kariérních cest, tlaky na osobnost ve sféře práce, to vše se promítá i do školního prostředí, které žádá aktuá..
Publikace Přirozené způsoby zvládání stresu lehkým a humorným tónem provází způsoby uvolnění a poskytuje řadu praktických rad, jak zvládat každodenní stres. V úvodu knihy se čtenář ke své radosti dozví, že uvolnit se umí už odmalička. V další části publikace objeví konkrétní způsoby uvolně..
Učitelské povolání patří z řady důvodů k jednomu z nejnáročnějších. Publikace Rozvoj učitele a péče o sebe z nové ediční řady Já, učitel se zaměřuje na to, jak by na sobě učitelé měli dále pracovat a jak by se o sebe měli starat tak, aby jim jejich povolání bylo skutečnou radostí. Naš..
Hlavním tématem publikace je úsměv a smích nazíraný z různých úhlů pohledu. V úvodu se čtenář dozví, jak smích obecně působí na člověka. V dalších částech knihy autor představuje úsměv a smích jako na nástroj komunikace, věnuje se využívání smíchu a úsměvu při péči o pacienty či klienty. Neponechává..