Menu
Nákupní košík

LÍNÝ UČITEL RSS Feed

SuperAdministrátor 17 Jan 0 366
Až příliš často slýchám, že cílem učitele je žáka připravit na státní přijímačky nebo státní maturitu. Někteří učitelé to dokonce, bůhvíproč, považují za důvod, proč učí nekvalitně a zastarale. Přináš..
SuperAdministrátor 28 Sep 0 1223
WEBINÁŘ ZDARMA: Jak se stát Líným učitelem?Datum: úterý 17. 10. 2023 od 17 hodinLektor: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.REGISTRACEObsah webináře:ÚvodFilozofie Líného učitele – klima jako cílVýukové metody – p..
SuperAdministrátor 26 Sep 0 758
Jaké jsou cíle moderního vzdělávání? Pro Líného učitele jsou zjevné. Připravit žáky na jejich studijní i profesní budoucnost, na život. Inspirujte se ukázkou z publikace Líný učitel: Cesta pedagogické..
SuperAdministrátor 21 Jun 0 1125
Dovednost sebehodnocení je jistě důležitější než pasivní přijímání známek od učitele. Objektivně a věcně hodnotit vlastní práci je něco, co si člověk nese sebou stále. Ze školy až do časů, kdy v jeho ..
SuperAdministrátor 15 Jun 0 1033
Obrňme se proti strachu a obavám, které snad může tento druh hodnocení vyvolat. Poslední, ale rozhodně ne nejméně důležitý prvek v hodnoticí činnosti ve třídě je hodnocení výuky žákem. Není proč v tét..
SuperAdministrátor 22 Jan 0 1703
WEBINÁŘ ZDARMA: Ochutnávka z Líného učiteleDatum: pondělí 13. 02. 2023, od 17 hodin do 18,20 hodinLektor: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.REGISTRACE     Obsah webináře:Webinář je ochutnávkou z filozofie Línéh..
SuperAdministrátor 13 Dec 0 1953
Nabízím několik způsobů, jak se ptát na svou výuku. Začínat bychom měli od první třídy, ale u malých žáčků je to vždy spojeno s jejich emocemi. Můžeme realizovat hry, při nichž budou své názory na ško..
SuperAdministrátor 07 Nov 0 1440
Článek z Publikace Líný učitel: jak učit dobře a efektivně od Roberta Čapka se tentokrát věnuje skutečně užitečnému tématu: jak by podle něj měl vypadat výkon pedagoga v praxi! Staňte se skvělým učite..
SuperAdministrátor 17 Oct 0 1595
Vyučování jako situace win-win V teorii her je popsána situace win‑win. Je to způsob řešení problémové situace, ze kterého profitují všichni účastníci. Další strategie jsou win‑lose (vítězství jednoho..
SuperAdministrátor 10 Oct 0 1792
Každý učitel dobře ví, že všechny děti nemají ke stejným činnostem stejné předpoklady. Pedagog by měl podporovat a vyžadovat takový rozvoj vědomostí, dovedností a postojů, který je pro každé jedno dít..
SuperAdministrátor 05 Oct 0 1370
Už Komenský psal: „Škola bez kázně, mlýn bez vody. Avšak z toho nejde, aby škola bití a křiku plna býti musila. Proto bez vášně, hněvu a nenávisti, povlovně a rozšafně konati se má, aby sám ten, kdo t..
SuperAdministrátor 28 Sep 0 1778
Vzájemné hodnocení žáků má obrovský význam pro učení. Žák, který se učí hodnotit druhé, se zároveň učí vyhýbat se jejich chybám a inspirovat se tím dobrým. Prohlubují se dovednosti komunikační, schopn..
Zobrazuji 1 až 12 z 25 (celkem stran 3)