Menu
Nákupní košík

TÉMATA MŠ RSS Feed

SuperAdministrátor 07 Dec 0 19
Kdo je to anděl? Už jsme ho někde viděli, kde? Jak vypadá? Proč má anděl křídla? Proč jsou na světě andělé? Čerpáme z literatury, fantazie i zkušenosti dětí.Kdybych byl anděl, o koho či o co bych se s..
SuperAdministrátor 04 Dec 0 414
Charakteristika období v MŠ a jeho hlavní cíleČas čertů a Mikulášů se nám časově kryje s adventem, ale v mateřských školách bývá zvykem, že si nejdříve důkladně prožijeme čertovské radovánky a po nich..
SuperAdministrátor 28 Nov 0 223
WEBINÁŘ ZDARMA: Jak na projekty v praxi mateřské školy?Datum: pondělí 12. 12. 2022, od 17 hodin do 18,20 hodinLektorky: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D., PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D., Mgr. Ale..
SuperAdministrátor 24 Nov 0 69
Tematicko-metodická řada vznikne, jsou-li úkoly navzájem propojeny náměty i řešeným problémem a seřazeny podle obtížnosti. Východiskem pro její vytvoření může být jak námětová, tak metodická řada.Ukáz..
SuperAdministrátor 22 Nov 0 2162
Milí pedagogové, pracovníci ve školství, zvídaví rodiče a další fanoušci Raabe a kvalitního vzdělávání!Rádi bychom Vám představili NOVINKY RAABE ROKU 2022. A věříme, že se máte na co těšit. :) A nabíz..
SuperAdministrátor 10 Nov 0 195
Metodickou řadu vytvoříme, seřadíme-li za sebou úkoly vztahující se k témuž výtvarnému problému (jednoduchému či obsahujícímu dva a více problémů dílčích). Úkoly jsou však řazeny tak, že se náročnost ..
SuperAdministrátor 02 Nov 0 266
Téma: „Co děláme ve všední dny sami a co společně s rodiči a kamarády“Ukázka pochází z publikace Výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání, autorkou je PaedDr. Helena Hazuková, CSc.Výtvarný problém: ..
SuperAdministrátor 29 Oct 0 672
WEBINÁŘ ZDARMA: Jak realizovat environmentální výchovu v praxi mateřské školy?Datum: pondělí 14. 11. 2022, od 17 hodin do 18,20 hodinLektorka: Mgr. Magdaléna KapuciánováREGISTRACEAnotace webináře:Webi..
SuperAdministrátor 19 Oct 0 485
Následující činnosti a aktivity jsou zasazeny do nadcházejícího podzimního času a monitorují nejen změny v přírodě, ale zároveň nabízí prostor pro vnímání odlišností, vytváření společných pravidel sou..
SuperAdministrátor 12 Oct 0 460
Předškolní věk je klíčovým obdobím pro položení základů přírodovědné gramotnosti. Rozvíjejí se v něm vztah k přírodě (environmentální senzitivita), komunikační dovednosti, badatelské dovednosti, vytvá..
SuperAdministrátor 25 Sep 0 589
Mnoho nemluvících dětí se rozpovídá ve školce. Proč? Nestačilo by tedy dát nemluvící dítě do školky? Nač ho trápit logopedií?Období, kdy děti nastupují do školky, je přirozeným obdobím rozumového „spu..
SuperAdministrátor 18 Sep 0 422
Proč děti komolí slova? Proč tutéž hlásku řeknou v některých slovech správně a v jiných ne? Naučí se ji používat všude?To, že umíme správně vyslovit nějakou hlásku, pokud je izolovaná, ještě neznamená..
Zobrazuji 1 až 12 z 178 (celkem stran 15)