Menu
Nákupní košík

Líný učitel - Kompas moderního učitele

Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
BESTSELLER WEBINÁŘ
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
Líný učitel - Kompas moderního učitele
WEBINÁR
395 Kč
Cena bez DPH: 359 Kč
Webinár

Učitel, který se rozhodne inspirovat se filozofií Líného učitele, může při učení narazit na četné praktické problémy. Jak si s nimi poradit ukazuje naše kniha Líný učitel - Kompas moderního učitele. Třetí díl úspěšné série je zaměřen na práci se třídou a přináší širokou řadu momentů z praxe včetně doporučení jak dané pedagogické situace řešit či jaké vzdělávací metody zvolit. Autor vychází z  otázek učitelů, s nimiž se setkává v podstatě denně při seminářích ve sborovnách, přes Facebook Líného učitele či prostřednictvím e-mailů, které mu učitelé adresují. S pomocí naší knihy může každý učitel proniknout ještě hlouběji do moderní strategie Líného učitele a čerpat inspiraci pro zlepšení svých pedagogických dovedností díky množství praktických příkladů, ukázek aktivit ve třídě a reálných kazuistik.



O autorovi

Robert Čapek je lektorem, pedagogem,
psychologem a didaktikem. Ačkoliv nesnáší šprtání, vystudoval kdeco: sociální pedagogiku, učitelskou aprobaci rodinná výchova, výchovné poradenství, školní management a poté získal doktoráty z pedagogiky (Univerzita Olomouc) a z psychologie (Univerzita Karlova). Několik desetiletí učil na zvláštní, základní, střední i vysoké škole. Pracoval na několika školách jako školní psycholog, spolu pracoval se vzdělávacími institucemi u nás i na Slovensku. Jako lektor realizuje pro různé vzdělávací organizace a hlavně ve sborovnách semináře s pedagogicko-psychologickými tématy, jako jsou: Líný učitel, alternativní výukové metody, hodnocení a sebehodnocení žáků, třídní a školní klima, třídní schůzky a spolupráce s rodiči a další. Působí jako lektor Komenského institutu, pořádá Letní školu Líného učitele, píše blog a spravuje FB stránky Líného učitele. Je autorem knih pro učitele: Moderní didaktika: Lexikon výukových a hodnoticích metod (2015), Odměny a tresty ve školní praxi (2008 a 2017), Učitel a rodič: Spolupráce, třídní schůzka, komunikace (2013), Třídní klima a školní klima (2010) a hlavně Líný učitel: Jak učit dobře a efektivně (2017) a Líný učitel: Cesta pedagogického hrdiny (2018). Je spoluautorem různých edukačních
programů.
 

Když jsem přemýšlel, kam zaměřit třetí díl Líného učitele, bylo mi to poměrně jasné: do třídy! Dokonce jsem zvažoval názvy typu „Líný učitel: zpět do třídy“ nebo „Líný učitel učící, nespící“ a podobně. V korespondenci s milou paní šéfredaktorkou od ní přišla i tato inspirace: odpovědět v knize na praktické otázky učitelů. Dostávám je nejen mailem nebo přes Facebook Líného učitele, ale v podstatě denně. Na svých seminářích ve  sborovnách je slýchám často. A základní koncept této knihy byl na světě! Chtěl bych, aby si učitel, který učí inspirován základními principy práce moderního, Líného učitele ověřil, zda je schopen i hlubšího ponoru do této strategie, samozřejmě prošpikované praktickými příklady, ukázkami činností ve třídě a reálnými kazuistikami. Že je tento podrobnější pohled užitečný, zjišťuji stále. Mnozí učitelé už mají přehled o základní filozofii Líného učitele, přečtené obě knihy a velmi často i Moderní didaktiku. Zvláště první kniha změnila nebo posunula myšlení velkého množství učitelů.

Při realizaci své učitelské filozofie však může učitel narazit na praktické problémy. S těmi chce poradit právě tato publikace. Děkuji za její četbu!

 

 


 

Parametry
Editoři/Autoři Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
Formát A5
Počet stran 164

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý