Menu
Nákupní košík

To by se učiteli stát nemělo

Kniha je unikátní kombinací autentických příběhů českých učitelů a odborné didaktické analýzy. Konkrétními příklady pozitivní praxe nabízí kniha čtenářům inspiraci a odvahu ke změně, motivuje je k hledání lepších způsobů, jak učit.

To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo

Kniha je unikátní kombinací autentických příběhů českých učitelů a odborné didaktické analýzy. Konkrétními příklady pozitivní praxe nabízí kniha čtenářům inspiraci a odvahu ke změně, motivuje je k hledání lepších způsobů, jak učit.

475 Kč
Cena bez DPH: 475 Kč

Kniha To by se učiteli stát nemělo přináší autentické příběhy českých učitelů, kteří při své práci narážejí na řadu překážek. Autoři tyto zkušenosti analyzují a představují pozitivní příklady a alternativní řešení. Ukazuje se, že i přes složité podmínky je možné prosazovat moderní, efektivní výuku a české školství zlepšovat. Díky didaktickým analýzám a konkrétním příkladům pozitivní praxe kniha čtenářům nabízí inspiraci a odvahu ke změně, motivuje je k hledání lepších způsobů, jak učit.

Kniha To by se učiteli stát nemělo je unikátní kombinací příběhů z praxe a odborné analýzy, což z ní činí jedinečnou publikaci na trhu.


Autoři

Robert Čapek je didaktik a lektor. Je autorem vzdělávací strategie Líný učitel, kterou popsal ve čtyřech knihách. Také jiné jeho knihy jsou určeny pro učitele, například Moderní didaktika a Uč jako umělec. Vytvořil učebnice pro výuku občanské nauky, vede blog a FB stránky Líný učitel. Pracuje jako lektor ve sborovnách a pro různé vzdělávací organizace. Je redaktorem v metalovém magazínu Spark.


Filip Šimeček je pedagog a publicista. Vychází z tradic konstruktivistické pedagogiky, humanistické psychologie a sociálního anarchismu. Pravidelně recenzuje na webu LaCultura.cz a v novele Manifest (ne)přizpůsobivosti reflektoval svět námezdní práce na Ostravsku. Jako průvodce na Scioškole ve Frýdku-Místku už šestým rokem propojuje tvůrčí seberealizaci s prací, která je jeho obživou.


Jiří Karen vystudoval učitelství pro střední školy, kombinace francouzský jazyk – historie. Působil také jako režisér, dramatik a herec v amatérských divadelních souborech. Spolupracuje s organizacemi Jeden svět na školách a Člověk v tísni, působí v projektu Dějepis+ a v platformě Učitelé za klima. Občas publikuje v internetovém Deníku Referendum a v dalších médiích. Ve výuce se snaží aplikovat moderní pedagogiku zaměřenou na rozvoj kompetencí a gramotností namísto tradičního důrazu na memorování faktografie.



Parametry
Editoři/Autoři Mgr. Robert Čapek, Ph.D., Mgr. Filip Šimeček, Mgr. Jiří Karen, PhD.
Formát A5
Počet stran 176
Rok vydání 2024

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý
Antispam