Menu
Nákupní košík

Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání

Publikace je určena především pedagogům mateřských škol. Pomocí her, příkladů z praxe a metodických řad rozvíjí u předškolních dětí základy prosociálního cítění a chování a hlavně je učí být lidmi.

Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání

Publikace je určena především pedagogům mateřských škol. Pomocí her, příkladů z praxe a metodických řad rozvíjí u předškolních dětí základy prosociálního cítění a chování a hlavně je učí být lidmi.

399 Kč
Cena bez DPH: 363 Kč

Publikace Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání hledá cesty k tomu, jak pomoci dětem ke schopnosti prosociálního jednání, jak je učit být lidmi v plnohodnotném slova smyslu. Prosociálnost, tedy schopnost pomoci druhému, je podmínkou pro kvalitní život v lidské společnosti.  Nadějné je, že tuto schopnost můžeme rozvíjet, můžeme se jí naučit. A čím dříve s učením začneme, tím větší máme šanci na úspěch. V předškolním vzdělávání by mělo být učení prosociálnímu chování samozřejmostí. Jeho základy jsou zastoupeny v klíčových kompetencích, kterých by mělo dítě dosáhnout před nástupem do školy. Publikace pojednává o rozvoji prosociálnosti předškolních dětí v prostředí mateřské školy.  

Je proložena příklady z praxe, hrami a metodickými řadami, na kterých autorky ukazují, jak v předškolní vzdělávání můžeme rozvíjet základy prosociálního cítění a chování v mateřské škole a současně vést dítě k prosociálnosti ve všech činnostech a formách vzdělávání, se kterými se v mateřské škole setkáváme. 


Publikace je určena zejména pro pedagogy mateřských škol, asistentům, studentům předškolní pedagogiky, asistentům pedagoga, pedagogům volného času a i rodičům. Vhodná je i pro tvorbu programů pro děti s odkladem povinné školní docházky nebo dětí ze sociálně méně podnětného prostředí.



Seznamte se s dalšími publikacemi populární edice Komplexních metodik jednotlivých oblastí předškolního vzdělávání.






Parametry
Editoři/Autoři Mgr. Eva Svobodová, Mgr. Hana Švejdová (spoluautorka kapitoly 7)
Formát A5
Počet stran 172
Rok vydání 2022, 2. vydání

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý
Antispam