Menu
Nákupní košík

Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání

Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
BESTSELLER
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání
359 Kč
Cena bez DPH: 326 Kč
Publikace Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání je určena zejména učitelkám a vychovatelkám mateřských škol a vychází z aktuálních potřeb školství, ale i celé společnosti, pro kterou je rozvoj vědy a techniky jednou z klíčových oblastí. Vysvětluje pojem technická gramotnost a nabízí metody a postupy, kterými je možné základy technické gramotnosti vytvářet. Dílo vychází ze současných principů předškolního vzdělávání, a to především z principu prožitkového, činnostního a spontánního učení, z aplikace formativního hodnocení a konstruktivistického pojetí učení. Nabízí nové náhledy na vlastní aktivity, inspiruje k efektivnějšímu naplňování rámcových i dílčích cílů této oblasti. Kniha umožňuje sledovat utváření klíčových kompetencí dětí. Zabývá se i možnými riziky, kterým je třeba pro dosažení kvalitních výsledků předcházet.
 
Praktická část obsahuje náměty na hry a činnosti, které děti seznamují s principy vědy a techniky. Nabízí metodicky zpracované návrhy na práci s různými materiály, které směřují ke zlepšení manuální zručnosti dětí. V neposlední řadě se zabývá možnostmi, jak děti seznamovat se světem současné techniky, jak využívat informace a kde hledat inspiraci v oblasti tradičních řemesel.



Parametry
Editoři/Autoři Mgr. Hana Nádvorníková
Formát A5
Počet stran 136

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý