Menu
Nákupní košík

Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání

Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
359 Kč
Cena bez DPH: 326 Kč

Publikace Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání z ediční řady Komplexní metodiky pro předškolní vzdělávání přistupuje k problematice s vědomím, že učitelé  v mateřských školách obvykle nemají přírodovědné vzdělání. Zohledňuje vývojová specifika předškolních dětí, např. skutečnost, že vnímají neverbální komunikaci často více než komunikaci verbální.

V první části knihy jsou stručně představeny speciální cíle přírodovědného vzdělávání, didaktické zásady přírodovědného vzdělávání této věkové skupiny a doporučené prostředky. Pozornost je věnována čtyřem oblastem vytyčeným týmem odborníků, který v roce 2015 pracoval na minimetodice přírodovědné gramotnosti S dětmi za přírodou (NÚV, 2015), konkrétně: osvojování si přírodovědného jazyka, podpoře zájmu zkoumat okolní svět, rozvíjení pozitivního vztahu k přírodě a učení hrou a prožitkem.

V druhé polovině knihy jsou zařazeny ověřené aktivity, které přírodovědnou gramotnost rozvíjejí a které učitelkám v mateřských školách poskytnou dostatek inspirace.


Parametry
Editoři/Autoři PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D.
Formát A5
Počet stran 147

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý