Pozvánka na setkání určené pro ředitelky mateřských škol v PrazeProsím, registrujte se ZDEHlavním cílem tohoto
setkání je sdílení zkušeností, nápadů a osvědčených postupů v oblasti dalšího
vzdělávání ..
VÁNOČNÍ DÁRKY PRO PANÍ UČITELKY MATEŘSKÝCH ŠKOL :)1. vánoční dárek: VÁNOČNÍ PEXESO – hra ve dvojicích2. vánoční dárek: VÁNOCE A KOLEDOVÁNÍ – tematický blok s vánočními písněmi, koledami a tradicemi3. ..
Charakteristika období v MŠ a jeho hlavní cíleČas čertů a Mikulášů se nám časově kryje s adventem, ale v mateřských školách bývá zvykem, že si nejdříve důkladně prožijeme čertovské radovánky a po nich..
Následující činnosti a aktivity jsou zasazeny do nadcházejícího podzimního času a monitorují nejen změny v přírodě, ale zároveň nabízí prostor pro vnímání odlišností, vytváření společných pravidel sou..
Tematicko-metodická řada vznikne, jsou-li úkoly navzájem propojeny náměty i řešeným problémem a seřazeny podle obtížnosti. Východiskem pro její vytvoření může být jak námětová, tak metodická řada.Ukáz..
Nabízíme aktivity pro předškolní děti inspirované podzimním obdobím z publikace Čtyři roční období – PODZIM. Tentokrát se zaměříme na aktivity související s roztomilými zvířátky - ježky. Načerpejte in..
Adaptace dítěte v mateřské škole:
aneb Budování emočního bezpečí dítěte. Mateřská škola hraje klíčovou roli v adaptaci dětí na nové
prostředí a sociální interakce. S cílem poskytnout učitelům, rodičům..
Jóga vyjadřuje spojení fyzického těla a psychiky v harmonický celek. Napomáhá k harmonickému soužití se svým okolím a přírodou. Jedná se o komplexní systém, který zahrnuje životosprávu a hygienu, cvič..
Využívání
interaktivních materiálů pro předškoláky: Klíč k zábavnému a efektivnímu učení Interaktivní materiály pro předškoláky naleznete nově i u nás v Raabe v RAABE DIGITAL.Vzdělávání předškolních d..
Nečekejte na vyhoření: Vezměte své
pracovní podmínky do vlastních rukou! V tomto blogové příspěvku uvedeme několik tipů
a doporučení, které slouží jako preventivní doporučení proti vyhoření, mají
pra..
Školní zralost bývá nejčastěji charakterizována jako stav dítěte, který zahrnuje jeho zdravotní, psychickou a sociální způsobilost začít školní docházku. Dítě, jež má zvládnout požadavky školní docház..