TÉMATA ZŠ RSS Feed
17 lis
0
6214
Barevný sníhDílčí vzdělávací cíle: posilování fyzické zdatnosti, procvičování barev, rychlá orientace v prostoruPočet dětí: není omezenDélka realizace: 20 minutPomůcky: PET láhve o objemu 1 l, barevné..
11 lis
0
481
Jak efektivně pracovat se žáky s SVP a ADHD: 7
klíčových tipů pro pedagogySetkat se ve
třídě se žákem se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), včetně
hyperaktivity s poruchou pozornosti (ADHD), je..
28 srp
0
827
Autentický příběh "Jak zvládat divokou třídu?" z knihy To by se učiteli stát nemělo (autoři Robert Čapek, Jiří Karen a Filip Šimeček) Učím na menší soukromé škole, kde je v každém
ročníku jen jedna tř..
23 čvc
0
1082
Kluby nadaných dětí: Prostor, kde mohou
talentované děti rozkvéstUž na prvním stupni se ve třídě objevují děti,
které přemýšlí jinak, ptají se neobvyklé otázky, mají hluboký zájem o určité
téma nebo r..
09 čvc
0
1078
Září si pamatuje. Nenechme děti zapomenout, co se během roku naučilyDva měsíce prázdnin jsou pro děti zaslouženým časem odpočinku. Uvolní se z každodenní školní rutiny, naberou nové zážitky a přijdou ..
13 čvn
0
6509
Třídní klima jako prostor pro práci To, co každý chytrý/líný/kvalitní učitel potřebuje, je mít prostor pro práci svou a práci žáků. Tento prostor je možné nazvat klimatem ve třídě. Klima ve třídě můž..
10 bře
0
3605
Logické uvažování, kladení otázek a hledání souvislostí — to jsou prvky, které výrazně odlišují naše sešity od ostatních na trhu. U malých dětí tyto prvky můžeme shrnout do pojmu dětská zvídavost; u š..
14 úno
0
3244
Odhalte tajemství komunikace: Jak překonat
bariéry a skutečně porozumět!Ukázka pochází ze vzdělávacího
programu „Krizová komunikace s rodiči“ (redakčně upraveno).Komunikace je klíčovým prvkem našich v..
28 led
0
3254
Jak zvládnout výbuchy agresivity u
dětí s ADHD: Praktické tipy pro rodiče a pedagogyUkázka pochází z online vzdělávacího
programu „Žák s ADHD ve třídě“ a
z knihy „ÁDÉHÁDĚ - Jak na emoce dětís ADHD“ od..
17 led
0
9850
Měkké a tvrdé souhláskyTyto PL roztřídí dětem souhlásky na měkké a tvrdé.Pro žáka-cizince je rozlišení velmi obtížné.S úspěchem používám léta pro všechny děti k zapamatování měkkých a tvrdých souhláse..
19 pro
0
4702
Zvládání překážek, řešení konfliktů, posilování odpovědnosti za sebe i skupinuČlánek pochází z publikace Kurz skupinového kariérového poradenství, autorem ukázky je Mgr. Miroslav Vosmik.Cíl lekce v Ku..
11 pro
0
9629
Pygmalion byl kyperský sochař, který se zamiloval do sochy a modlitbami uprosil bohyni Afroditu, aby mu ji oživila. Později vznikla z pera G. B. Shawa stejnojmenná divadelní hra, která byla padesát l..