Menu
Nákupní košík

TÉMATA ZŠ RSS Feed

s.andrsova 17 lis 0 6214
Barevný sníhDílčí vzdělávací cíle: posilování fyzické zdatnosti, procvičování barev, rychlá orientace v prostoruPočet dětí: není omezenDélka realizace: 20 minutPomůcky: PET láhve o objemu 1 l, barevné..
s.andrsova 11 lis 0 488
Jak efektivně pracovat se žáky s SVP a ADHD: 7 klíčových tipů pro pedagogySetkat se ve třídě se žákem se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), včetně hyperaktivity s poruchou pozornosti (ADHD), je..
s.andrsova 28 srp 0 829
Autentický příběh "Jak zvládat divokou třídu?" z knihy To by se učiteli stát nemělo (autoři Robert Čapek, Jiří Karen a Filip Šimeček) Učím na menší soukromé škole, kde je v každém ročníku jen jedna tř..
s.andrsova 23 čvc 0 1084
Kluby nadaných dětí: Prostor, kde mohou talentované děti rozkvéstUž na prvním stupni se ve třídě objevují děti, které přemýšlí jinak, ptají se neobvyklé otázky, mají hluboký zájem o určité téma nebo r..
09 čvc 0 1079
Září si pamatuje. Nenechme děti zapomenout, co se během roku naučilyDva měsíce prázdnin jsou pro děti zaslouženým časem odpočinku. Uvolní se z každodenní školní rutiny, naberou nové zážitky a přijdou ..
SuperAdministrátor 13 čvn 0 6511
 Třídní klima jako prostor pro práci To, co každý chytrý/líný/kvalitní učitel potřebuje, je mít prostor pro práci svou a práci žáků. Tento prostor je možné nazvat klimatem ve třídě. Klima ve třídě můž..
s.andrsova 10 bře 0 3605
Logické uvažování, kladení otázek a hledání souvislostí — to jsou prvky, které výrazně odlišují naše sešity od ostatních na trhu. U malých dětí tyto prvky můžeme shrnout do pojmu dětská zvídavost; u š..
s.andrsova 14 úno 0 3246
Odhalte tajemství komunikace: Jak překonat bariéry a skutečně porozumět!Ukázka pochází ze vzdělávacího programu „Krizová komunikace s rodiči“ (redakčně upraveno).Komunikace je klíčovým prvkem našich v..
s.andrsova 28 led 0 3256
Jak zvládnout výbuchy agresivity u dětí s ADHD: Praktické tipy pro rodiče a pedagogyUkázka pochází z online vzdělávacího programu „Žák s ADHD ve třídě“ a z knihy „ÁDÉHÁDĚ - Jak na emoce dětís ADHD“ od..
SuperAdministrátor 17 led 0 9852
Měkké a tvrdé souhláskyTyto PL roztřídí dětem souhlásky na měkké a tvrdé.Pro žáka-cizince je rozlišení velmi obtížné.S úspěchem používám léta pro všechny děti k zapamatování měkkých a tvrdých souhláse..
SuperAdministrátor 19 pro 0 4704
Zvládání překážek, řešení konfliktů, posilování odpovědnosti za sebe i skupinuČlánek pochází z publikace Kurz skupinového kariérového poradenství, autorem ukázky je Mgr. Miroslav Vosmik.Cíl lekce v Ku..
s.andrsova 11 pro 0 9630
 Pygmalion byl kyperský sochař, který se zamiloval do sochy a modlitbami uprosil bohyni Afroditu, aby mu ji oživila. Později vznikla z pera G. B. Shawa stejnojmenná divadelní hra, která byla padesát l..
Zobrazuji 1 až 12 z 168 (celkem stran 14)