Menu
Nákupní košík

MAGAZÍN RSS Feed

admin 28 Jul 0 36
Ve spolupráci s našimi autory a lektory jsme připravili základní desatero pro všechny budoucí školáky, které vychází z dokumentu MŠMT Desatero pro rodiče dětí předškolního věku. Pomůže Vám zorientovat..
admin 21 Jul 0 168
Ukázka z publikace Rozvíjíme děti s využitím příběhů a veršů - jak pracovat s předškolákem v MŠ - trocha teoretické inspirace v souvislosti se světovým dnem poezie (21. 3.). Říkadla a krátké, obsaho..
admin 19 Jul 0 302
Článek z Publikace Líný učitel: jak učit dobře a efektivně od Roberta Čapka se tentokrát věnuje skutečně užitečnému tématu: jak by podle něj měl vypadat výkon pedagoga v praxi! Staňte se skvělým učite..
admin 14 Jul 0 513
Podle statistik ministerstva školství jen mezi lety 2016 a 2017 vzrostl počet asistentů pedagoga v mateřských školách o vice než čtvrtinu – v září 2016 pracovalo v mateřských školách v ČR 2298 asisten..
admin 12 Jul 0 222
Motivovaný zaměstnanec bývá dobrý zaměstnanec. Jenže jak zaměstnance motivovat? A jak na pracovní motivaci ve školství? Jiří Bréda se v našem novém článku zamýšlí nad fungujícími a nefunkčními motivač..
admin 07 Jul 0 290
S velikým potěšením jsem si přečetla knížku Činnosti k svátkům a tradicím v předškolním vzdělávání napsanou kolektivem pěti autorek, z nichž tři osobně znám. Moje radost vyplývala ze skutečnosti, že s..
admin 05 Jul 0 275
Z hlediska klimatu třídy, práce ve třídě, didaktiky, a hlavně pedagogické psychologie jsou na obě otázky celkem jasné odpovědi. Mohou existovat i individuální řešení, ale obecně je řešení nabíledni. A..
admin 20 Jun 0 1317
Chcete představit oblíbenou sadu pracovních sešitů KuliFerda, která je zaměřena na klíčové oblasti školní připravenosti? Chcete ukázat, jak s pracovními sešity dobře a efektivně pracovat? Rádi byste s..
admin 17 Jun 0 245
Hodnocení výsledků vzdělávání žáků v jednotlivých předmětech je vždy náročné, u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných to platí dvojnásob. Vždy je dobré řídit se některými zásadami..
admin 15 Jun 0 165
Každý učitel dobře ví, že všechny děti nemají ke stejným činnostem stejné předpoklady. Pedagog by měl podporovat a vyžadovat takový rozvoj vědomostí, dovedností a postojů, který je pro každé jedno dít..
admin 10 Jun 0 423
Hodnocení je jedním ze zásadních témat týkajících se vzdělávání. Pokud hodnotíme žáka vůči cíli, říkáme mu, že překročil požadovanou úroveň, dosáhl nebo nedosáhl požadované úrovně. Žák, kterému učitel..
admin 09 Jun 0 362
Naučit citlivě vnímat přírodu a rozvíjet pozorovací schopnosti dětí by mělo být cílem každého pedagoga i rodiče. Přinášíme Vám na prahu léta pásmo aktivit na téma „mravenci“, v rámci nějž si děti neje..
Zobrazuji 1 až 12 z 215 (celkem stran 18)